24.04.19

Email this to someoneShare on FacebookShare on Google+Print this pageTweet about this on Twitter

אקדמיה

גורדון סובב עולם: שישה שגרירים ממדינות מרכז אמריקה ביקרו במכללה

על מנת ללמוד איך משלבים טכנולוגיות בחינוך. השגרירים הביעו עניין רב לאמץ חלק משילוב הפדגוגיה והטכנולוגיה גם במדינות הלאום שלהם

מאת: אדי גל , 27 ביוני 2017

השמועה על המכללה שמשלבת טכנולוגיות בחינוך, עשתה את דרכה עד מרכז אמריקה. בשבוע שעבר, הגיע למכללה האקדמית גורדון שישה שגרירים ממדינות מרכז אמריקה, ביניהן: קוסטה ריקה, הונדורס, אל סלבדור, גוואטלמה והרפובליקה הדומינקנית, כדי ללמוד כיצד משלבים טכנולוגיות בהוראה בתוכנית הלימודים לסטודנטים המתעדים להיות מורים.

ביקור השגרירים בגורדון צילום: ארכיון "כוכב"

במסגרת הסיור, אותו ערכו פרופ’ טלר, נשיא המכללה, ולימור הררי, ראש מחלקת חדשנות וטכנולוגיה בהוראה באקדמית גורדון, הציגה הררי את התחום: כיצד ניתן לשנות את דרכי ההוראה ברוח המאה ה- 21? כך שהתלמיד יהיה פעיל, מעורב וסקרן ללמידה.
הררי ערכה בפני השגרירים סדרה של הדגמות על אופן שילוב טכנולוגיות בהוראה ב”כיתת העתיד” המתקדמת שבמכללה, הלכה למעשה, באמצעות הרובוט הייחודי המסייע למורה ללמד, משקפי מציאות מדומה ועוד, ההופכים את התלמידים פעילים במסגרת תהליך הלמידה.
לאחר מכן ביקרו השגרירים במעבדה המתקדמת אשר במכללה. הם למדו כיצד הסטודנטים מבצעים ניסויים ומדידות באמצעות סנסורים מיוחדים ואייפדים.
השגרירים הביעו עניין רב לאמץ חלק משילוב הפדגוגיה והטכנולוגיה, גם במדינות הלאום שלהם, ושאלו שאלות רבות. בסיכום היום התגבשו מספר הצעות לשיתופי פעולה בין האקדמית גורדון לבין חלק מהמדינות. לעיתון “כוכב” נמסר, כי הוצע שתהיה הכשרה מסודרת לנציגים מטעם המדינות במכללה או אפילו בארץ שלהם.
יחזקאל טלר, נשיא המכללה: “אנו גאים מאוד כי השגרירים ממדינות מרכז אמריקה בחרו בגורדון, על מנת לצפות וללמוד חלק משיטות ההוראה הייחודיות שלנו, כמובילים את נושא הטכנולוגיות בחינוך במכללות בישראל”.
עוד הוא הוסיף כי: “שיתופי הפעולה הבינלאומיים של האקדמית גורדון, צוברים תאוצה בשנים האחרונות, ואני סמוך ובטוח שנמשיך להרחיב אותם גם השנה. הם אלו שנותנים לנו גושפנקה שהדרך שאנחנו עושים נכונה, ושהמובילות הטכנולוגית שלנו היא חוד החנית של המכללות בישראל”.

עוד כתבות בתחום אקדמיה

לכל הכתבות בקטגוריית כללי >>>