24.05.19

Email this to someoneShare on FacebookShare on Google+Print this pageTweet about this on Twitter

חינוך

המרכז האקדמי רופין: הסטודנטים מתגייסים למען העסקים הקטנים באזור

במסגרת לימודי הקורס ל”תקשורת שיווקית”, המחלקה למנהל עסקים במרכז האקדמי רופין, מתקיימת מדי שנה תחרות קמפיינים בנושאים הקשורים לחברה ולקהילה

מאת: זליג אהרונוביץ' , 26 בינואר 2016

בתחרות הגמר של הקמפיין השיווקי לעסקים קטנים שהתקיימה ביום רביעי, 13.1.16, במרכז האקדמי רופין, זכתה במקום הראשון קבוצת הסטודנטים ששיווקה את העסק של טניה מינדל, עולה מאנגליה, שמייצרת עוגות מפוסלות ומצוירות מבצק סוכר.

צילום: ארכיון "כוכב"

במסגרת לימודי הקורס ל”תקשורת שיווקית”, המחלקה למנהל עסקים במרכז האקדמי רופין, מתקיימת מדי שנה תחרות קמפיינים בנושאים הקשורים לחברה ולקהילה. השנה, הסטודנטים בחרו להתמקד בקידום עסקים של עולים חדשים בשיתוף עם המרכז לטיפוח יזמות נתניה. “כמה מרגש”, אמר צביקה רובינשטיין, מנכ”ל מט”י נתניה ושופט בתחרות. “באתי שופט ויצאתי אוהד. כולם יצאו מנצחים בתחרות הזאת”.  במהלך לימודי הקורס, הסטודנטים נפגשו עם עולים חדשים בעלי עסקים קטנים בעיר, אספו וניתחו מידע, שמטרתו הסופית הייתה העלאת קמפיין שיווקי לקידום העסק. שמונת הקמפיינים שהוצגו בתחרות הגמר, חשפו סיפורים מרגשים על בעלי עסקים קטנים, שבחרו להגשים את חלומם העסקי, למרות כל הקשיים.  הזוכים במקום הראשון בתחרות, קבוצת הסטודנטים ששיווקה את העסק של טניה מינדל, עולה מאנגליה שמייצרת עוגות מפוסלות ומצוירות מבצק סוכר – ‘“כשאומנות וטעם נפגשים”. במקום השני זכתה קבוצת הסטודנטים ששיווקה את העסק של אמילי ברג, משלוח חבילות הפתעה תוצרת כחול לבן ללקוחות ברחבי העולם – blue box. במקום השלישי זכתה קבוצת הסטודנטים ששיווקה את העסק של אג’בוש טפרה, עולה מאתיופיה, בעל חנות למוצרי טבע – דבש וקינמון.

יצוין כי, עבודת הצוות של הסטודנטים עם בעלי העסקים נחלה הצלחה רבה. הקמפיינים שהוצגו הצליחו להפתיע גם את השופטים שהתקשו לקבל החלטה. “זאת הפעם הראשונה בכל השנים בהן מתקיימת התחרות שסטודנטים התחברו לעסק ולאנשים. היתרון הגדול של כולכם, שהתחברתם רגשית ורציונאלית. הצלחתם לעשות מהלימון לימונדה. לקחתם דברים בסיסיים ללא עלויות ועשיתם קמפיינים כל כך מגשים”, ציין שופט בתחרות דודי ברמן, בעלים ומנכ”ל משותף פרסום GPS.

לעיתון “כוכב” נמסר כי, בתחרות שפטו בכירים מעולם השיווק והפרסום, ביניהם: רמי שלמור, יו”ר ומנכ”ל שלמור השקעות, לשעבר בעלים ומנכ”ל משרד הפרסום שלמור אבנון עמיחי, דודי ברמן, בעלים ומנכ”ל משותף פרסום GPS, ינון לנדברג, מייסד ומנכ”ל חממת הרעיונות SFBI, צביקה רובינשטיין, מנכ”ל מט”י נתניה, פרופ’ שוש ארד, נשיאת המרכז האקדמי רופין, ד”ר קרין אמית ראש תוכנית המוסמך בהגירה ושילוב חברתי במרכז האקדמי רופין.

עוד כתבות בתחום חינוך

לכל הכתבות בקטגוריית חדשות >>>