10.12.18

Email this to someoneShare on FacebookShare on Google+Print this pageTweet about this on Twitter

בריאות

לומדים מהטובים ביותר: צוות רפואה של חיל הים הגיע להדרכה בבי”ח כרמל

כחלק מהתוכנית, קיימו בכרמל שתי סדנאות, בהם השתתפו כ- 30 רופאים, חובשים ואחראי מרפאה. מנהל ביה”ח כרמל, ד”ר אבי גולדברג, הציג את חוזקות ויתרונות בי”ח כרמל

מאת: זליג אהרונוביץ , 25 ביולי 2017

ההצטיינות והבולטות של ביה”ח כרמל במדדי השירות הלאומיים ובכלל, מושכת לכרמל גופים וחברות מכל רחבי הארץ, שבאים לשמוע וללמוד כיצד נותנים שירות טוב.
לעיתון “כוכב” נמסר, כי בקשה למפגש כזה הגיעה לאחרונה מפיקוד חיל הים, שמפקדי הרפואה שלו ביקשו ללמוד על שיפור השירות הרפואי, בסדנא מיוחדת שתועבר לרופאי זרוע הים, הנמצאת כיום בתהליך לשיפור השירות הרפואי.

הנהלת כרמל ורופאי חיל הים בסדנת השירות צילום: ארכיון "כוכב"

יצוין כי, לאחרונה בוצע סקר שביעות רצון בחיל הים, בקרב החיילים, ממנו עלו נושאים שדורשים התייחסות. למרות שלזרוע הים מונתה יועצת ארגונית שמלווה את התהליך מול כל מרפאה, רופאי חיל הים רצו לבוא ולשמוע מארגון הבריאות המוביל בארץ, הכללית. ולכן, בית החולים המצטיין, כרמל, אירח את המפגש בו עמדו על עקרונות השירות הנכון והטוב ביותר.
כחלק מתוכנית ההדרכה, קיימו בכרמל שתי סדנאות, בהם השתתפו כ- 30 רופאים, חובשים ואחראי מרפאה. את המפגש פתח מנהל ביה”ח כרמל, ד”ר אבי גולדברג, שהוא גם קצין בכיר במילואים ורופא בחיל הים, שהציג את חוזקות בית החולים כרמל ויתרונות השירות שבו.
אלינור נגב-ארונסי, מנהלת השירות של המחוז, הציגה בפני רופאי חיל הים את  שירותי בריאות כללית, ארגון הבריאות המוביל והגדול בישראל. היא הסבירה להם על עוצמות הארגון, על החזון והייעוד שלו.
קרן מרום, מנהלת השירות של כרמל, העבירה לרופאים סדנא בנושא שירות וחווית מטופל, מיומנויות תקשורת, מתן כלים ודוגמאות לתהליכי שיפור שירות.
ד”ר גיל לביא, סגן מנהל בית החולים, הציג את פעילות בית החולים והמרחב, תוך סקירה על תהליכי העובדה הייחודיים, המתקיימים תוך השמת המטופל במרכז.
במפגש התקיים דיון ער בנוגע לסוגיות של מנהיגות והובלה במערכת הבריאות, המשותפות למערכת הצבאית ולמערכת הציבורית, תוך מתן דגש על קיום תהליכי רצף תיאום וטיפול, שנועדו לתת למטופל, בין אם הינו לובש מדים או אזרח, את הטיפול האיכותי ביותר והשרותי ביותר שאפשר לתת.
ד”ר לביא הביא כדוגמא את מוקד השירות לתיאום ניתוחים, הקיים בכרמל, המהווה מוקד אחד מרכזי לכל תחום הניתוחים האמבולטוריים. כמו כן, הוצגו פעולות מתוכננות נוספות, הקשורות לתיאומי תורים למשוחררים מאשפוז.
בתום ימי הסדנא, הודה ד”ר רונן ברנד, סגן קרפ”ח ים, לכל צוות בית החולים כרמל והכללית, על הסדנה המוצלחת ועל מתן כלים שרותיים טובים לרופאי חיל הים.

עוד כתבות בתחום בריאות

לכל הכתבות בקטגוריית חדשות >>>