20.05.19

Email this to someoneShare on FacebookShare on Google+Print this pageTweet about this on Twitter

אקדמיה

לראשונה בישראל: באיזו מכללה נערך כנס בנושא הכניסה למקצוע ההוראה?

מטרת הכנס במכללת גורדון היתה להציג מחקרים ועבודות, הסובבות את מגוון הסוגיות שעניינן חקר תהליכי הכניסה למקצוע ההוראה, ותהליכי השתלבותם של עובדי הוראה חדשים

מאת: אדי גל , 22 בפברואר 2017

כנס ארצי בנושא “הכניסה למקצוע ההוראה” נערך לראשונה בשבוע שעבר במכללה האקדמית גורדון. לכנס הגיעו אנשי ונשות סגל אקדמי ממכללות להוראה ובתי ספר לחינוך מכל רחבי הארץ, בכירים ממשרד החינוך וביניהם אייל רם, סמנכ”ל ומנהל המינהל לעובדי הוראה במשרד החינוך, ד”ר שרה זילברשטרום, מנהלת אגף התמחות וכניסה להוראה במשרד החינוך ואחרים. את הכנס ארגנה ואירחה פרופ’ דיצה משכית מהמכללה, על ההנחיה היה אמון ד”ר לירון און, ראש יחידת כניסה להוראה בגורדון.

צילום: ארכיון "כוכב"

לעיתון “כוכב” נמסר, כי מטרת הכנס הראשון מסוגו בארץ, היה להציג מחקרים ועבודות הסובבות את מגוון הסוגיות שעניינן חקר תהליכי הכניסה למקצוע ההוראה, ובכלל זה תהליכי השתלבותם של עובדי הוראה חדשים במערכת החינוך, על מכלול האתגרים הכרוכים בשלב זה.
פרופ’ יחזקאל טלר, נשיא האקדמית גורדון: “המעבר מההכשרה המקצועית, האקדמית, להוראה בבתי ספר ובגני ילדים, וקבלת האחריות על הובלת כיתה, הינם משמעותיים ביותר לתחילת בנייתה של הזהות המקצועית, אשר תלווה את המורה המתחיל לאורך שנות עבודתו. קליטה מיטבית תומכת ומחבקת תגרום למורים הצעירים להשתלב בצורה הטובה ביותר במערכת החינוך לאורך הקריירה המקצועית שלהם”. עוד הוא הוסיף כי: “פתיחות המערכת ליישום הידע הנרכש באקדמיה תניב תועלת רבה למוסדות החינוך, ותאפשר התחדשות והשפעה על בתי הספר וגני הילדים בשלבים הראשונים לכניסתו של המורה החדש למערכת. אני מאחל למשתתפי כנס חשוב זה להעמיק בסוגיות תהליך הכניסה למקצוע ההוראה ולהירתם לשיפור התהליך”.

עוד כתבות בתחום אקדמיה

לכל הכתבות בקטגוריית כללי >>>