10.12.18

Email this to someoneShare on FacebookShare on Google+Print this pageTweet about this on Twitter

בריאות

מחוז איכותי: צוותי כללית בלטו בעבודות שהציגו במהלך כנס האיכות הארצי

השירות הייחודי שהופעל במרכז הרפואי “לין”, קיצר מאוד את תהליך ההחלמה. מספר טיפולי הפיזיותרפיה שנדרשו לאחר מכן פחת, המטופלים דיווחו על שביעות רצון גבוהה ביותר

מאת: זליג אהרונוביץ , 12 בספטמבר 2017

נגה נירנברג , מנהלת המכון הגדול בארץ לפיזיותרפיה, הפועל במרכז הרפואי לין, הציגה פרויקט שנערך בשיתוף עם ד”ר מיכאל אהרון, מנהל האגף הכירורגי אורטופדי בלין. במסגרתו, שובצו פיזיותרפיסטים במחלקת תאונות, כך שמטופלים בשל טראומה כמו שבר וגיבוס, קיבלו הדרכה וטיפול ע”י פיזיותרפיסט כבר בעת הטיפול הדחוף במחלקת הטראומה בלין.

עובדי קופ"ח "כללית" שהשתתפו בכנס צילום: ארכיון "כוכב"

לעיתון “כוכב” נמסר, כי השירות הייחודי שהופעל בלין, קיצר מאוד את תהליך ההחלמה, ואף הפחית את מספר טיפולי הפיזיותרפיה שנדרשו לאחר מכן. כמו כן, המטופלים דיווחו על שביעות רצון גבוהה ביותר.
יצוין כי, טניה רוזנטל – מ.ס.ע. מרכז סיוע והכוונת תורים לחולים אונקולוגיים ומורכבים, הציגה תהליך פנים ארגוני, שנועד לסייע בתיאום תורים לחולים אונקולוגיים וחולים קשים, כולל: הצגת זכאויות, הכוונה לצוותים ולמטופלים, לגורמי הטיפול, זימון תורים, הסדרת אישורים, מיצוי סל השירותים ועוד.
ואילו ד”ר טלי לבינשטיין, מנהלת מרפאת בונן בציר מוריה בחיפה, הגיעה לייצג את צוות המרפאה עם פוסטר, בו הוצג פרויקט ייחודי שהונהג במרפאה של ליווי חולים צעירים, המתמודדים עם מחלות קשות.
קרן רוזמברג, מצוות משרד המרפאה, מתאמת קשר אישית, מלווה ותומכת במטופלים צעירים, שנזקקים לפתע לטיפול רפואי מקיף ומורכב, מסייעת להם בתיאום תורים ובכל ההליך של הבירוקרטיה הרפואית.
בשירות זה טופלו קרוב ל-4,000 איש, שהעניקו ציון גבוה של 9.4 שביעות רצון. כמו כן, נרשם קיצור משמעותי במשך התורים לבדיקות דחופות.

עוד כתבות בתחום בריאות

לכל הכתבות בקטגוריית חדשות >>>