24.04.19

Email this to someoneShare on FacebookShare on Google+Print this pageTweet about this on Twitter

אקדמיה

סטודנטים מהטכניון: ימתגו את הסינמטק

הסטודנטים שהחלו את עבודתם מיד לאחר חופשת הפסח, לומדים על פעילותו המגוונת של הסינמטק ועל יתרונותיו וחסרונותיו, על מנת למתג אותו מחדש ולהציע מערך שיווקי בהתאם.

מאת: זיו כהן , 31 במאי 2016

סטודנטים מהפקולטה לתעשייה וניהול בטכניון, נפגשו בשבוע שעבר עם מנהל הסינמטק חיפה, אבישי כפיר, לקראת גיבוש מערך שיווק מחדש לסינמטק, במסגרת קורס למיתוג ושיווק של הפקולטה. “אני מאוד מאמין ביכולתנו להגיע גם לצעירים ומאמין שתהליך כמו פנייה לסטודנטים למיתוג הוא צעד גדול קדימה”, אמר כפיר.

צילום: ארכיון "כוכב"

לעיתון “כוכב” נמסר כי, מזה זמן-מה שכפיר מנסה לשנות את התפיסה ולפיה הסינמטק הוא מקום בילוי שמיועד לבני הגיל השלישי בלבד. כך למשל, הוא הצליח לגייס את תלמידי מועצת הנוער העירונית, שהסתובבו ברחבי העיר וצירפו תושבים למנוי מוזל. קמפיין זה הביא לכך שבקיץ האחרון ביקרו מספר שיא של בני נוער בסינמטק. זאת ועוד, לפני כמה חודשים החל שיתוף פעולה עם המרכז להורים צעירים בחורב 14, המקנה צפייה וכוס יין להורים צעירים במחיר מוזל.
יצוין כי, הסטודנטים שהחלו את עבודתם מיד לאחר חופשת הפסח, לומדים על פעילותו המגוונת של הסינמטק ועל יתרונותיו וחסרונותיו, על מנת למתג אותו מחדש ולהציע מערך שיווקי בהתאם. במהלך עבדותם יעמדו לרשות הסטודנטים כלל המשאבים של הסינמטק, ומנהל הסינמטק הבטיח כי יהיה זמין לכל שאלה. “הסטודנטים הביעו עניין רב בפרויקט”, אומר כפיר שמוסיף עוד כי: “כולי ציפייה לעמוד לרשותם וללמוד דרך עיניהם, כיצד אנחנו יכולים להכיר לקהל הצעיר והאיכותי של חיפה את פעילותו המעניינת של הסינמטק”.

עוד כתבות בתחום אקדמיה

לכל הכתבות בקטגוריית כללי >>>