16.06.19

Email this to someoneShare on FacebookShare on Google+Print this pageTweet about this on Twitter

עסקים

פוטנציאל עסקי: בדואר ישראל מכוונים לפעילות מסירה דרך העסקים הקטנים

מנכ”ל דואר ישראל, דני גולדשטיין: “דואר ישראל הוא הציר המרכזי בפיתוח הסחר המקוון בישראל. לדואר ישראל יש מעל 1,000 נקודות מגע עם הציבור”

מאת: זליג אהרונוביץ , 7 ביוני 2017

דואר ישראל פתח בתוך שנתיים 300 מרכזי מסירת חבילות בתוך עסקים קטנים, ברחבי הארץ. “דואר ישראל הוא הציר המרכזי בפיתוח הסחר המקוון בישראל”, כך אמר דני גולדשטיין, מנכ”ל דואר ישראל, שמוסיף עוד כי: “עם למעלה מ-1,000 נקודות מגע עם הלקוחות ויכולות לוגיסטיות אדירות בתחומי המיון, ההובלה והמסירה, אנו הגוף המרכזי שמשרת כיום לקוחות בתחום הסחר המקוון. אנו ממשיכים לפתח יכולות אלו”.

צילום: ארכיון "כוכב"

לדבריו, לדואר ישראל תרומה רבה לצמיחת הסחר המקוון בישראל ולהורדת יוקר המחיה. “אנו הגוף הגדול ביותר כיום בתחום השילוח, הבלדרות והלוגיסטיקה לעסקים קטנים ובינוניים, ובכוונתנו להציע לעסקים אלו בעתיד שירותים נוספים”, אמר גולדשטיין.
לעיתון “כוכב” נמסר, כי הדואר הוא השותף הטבעי לעסקים הקטנים והבינוניים. המנכ”ל סיפר על ההצלחה הרבה בפתיחת כ-300 מרכזי מסירת חבילות בשיתוף עם עסקים קטנים, בשנתיים האחרונות. וזאת, בנוסף ל-50 מרכזי מסירת חבילות בשיתוף עם רשתות מובילות, כמו: שופרסל ועזריאלי, שסייעה רבות לשיפור השירות של דואר ישראל ותרמה גם לאותם עסקים.
“בשנתיים האחרונות בנינו מודל עסקי הפונה לעסקים קטנים ומציע להם הזדמנות להגדיל את ההכנסות שלהם, ע”י הפיכת בתי העסק למרכזי מסירת חבילות של הדואר. כך, הן הדואר והן בתי העסק, נהנים משיתוף פעולה פורה שמניב תוצאות לכל הצדדים. הדואר יכול לספק שירות טוב יותר ללקוחותיו, לצמצם זמני המתנה בסניפי הדואר ולהגדיל את שביעות רצון הלקוחות, כתוצאה ממסירה מהירה של החבילות, ובתי העסק מגיעים לקהלים חדשים שחלקם מגיעים לראשונה לאותו בית עסק בעת איסוף החבילות. כמעט כל לקוח שמגיע לבית עסק גם קונה על הדרך משהו קטן, מה שמגדיל את הטראפיק ואת ההכנסות לאותו בית עסק”, ציין המנכ”ל.
בזכות מרכזי מסירת החבילות, הפך דואר ישראל לשחקן משמעותי בקרב עסקים רבים. “לדואר ישראל יש את מספר נקודות המגע הגדול בישראל עם הציבור. אנו פוגשים מדי חודש 3.8 מיליון לקוחות בכ-1,000 יחידות וזהו פוטנציאל עסקי שחברות רבות כבר הבינו. זהו אחד ממרכיבי ההצלחה לפיתוח תחום הסחר המקוון בישראל”, נמסר מהנהלת דואר ישראל, שדיווחו בשנת 2016 על מיון ומסירת 52 מיליון חבילות, כאשר הצפי בשנת 2017 הוא על מסירת כ-59 מיליון חבילות וכ-100 מיליון חבילות בשנת 2020.

לכל הכתבות בקטגוריית כללי >>>