11.12.18

Email this to someoneShare on FacebookShare on Google+Print this pageTweet about this on Twitter

רמת ישי

שבעי רצון: משהו טוב קורה בצהרונים שמפעיל המרכז הקהילתי ברמת ישי

מעל 90% מההורים דיווחו על שביעות רצון רבה ביחס לצוות הצהרון. אחוז דומה דיווח על שביעות רצון רבה לגבי התכנים המועברים בצהרון. ומה דווח על ההזנה?

מאת: זליג אהרונוביץ , 31 באוקטובר 2017

סקר שביעות הרצון שנערך לקראת סוף שנת הלימודים תשע”ז, מצביע על מגמות חיוביות ביותר בצהרוני היישוב. 90 משפחות, המהוות כחצי מכמות המשפחות הממוצעת שילדיה לקחו חלק בצהרונים, מביעות סיפוק רב ושביעות רצון מרובה מהיבטים שונים המתקיימים במסגרות אלה.

ילדי הצהרונים מננים צילום: ארכיון "כוכב"

לעיתון “כוכב” נמסר, כי מעל 90% מההורים דיווחו על שביעות רצון רבה ביחס לצוות הצהרון. אחוז דומה דיווח על שביעות רצון רבה לגבי התכנים המועברים בצהרון. לגבי הזנה, כשני שלישים דיווחו על שביעות רצון מצוינת מהאוכל במסגרת, ו-84% מההורים דיווחו על קשר מצוין מול רכזת הצהרונים ומזכירות המרכז הקהילתי.
תוצאות סקר שביעות רצון ההורים הביאה, כפי הנראה, למגמת הגידול במספר הילדים במסגרות הצהרונים. כך למשל, בשנת הלימודים 2018 רשומים כ-200 ילדים, כאשר רוב הצהרונים הגיעו למכסה מלאה.
זאת ועוד, בעקבות בקשת ההורים והצורך הקיים, נפתחה מיד לאחר ראש השנה מסגרת נוספת ומשולבת לכיתות א’-ב’, אשר מונה 23 תלמידים. כיום, פועלים שלושה צהרוני בית ספר מכיתה א’ ועד כיתה ג’ כולל, ועד כה נהנים 77 תלמידים משירותי הצהרונים הללו.
שביעות הרצון הרבה של הורי התלמידים נובעת במידה רבה בשל מספר גורמים: הרחבת תקינת כח האדם בצהרונים הנדרשים, צוות של שלושה אנשים לפחות; יחס אישי לצוות ולהורים, הדרכות והשתלמויות שוטפות, ימי גיבוש וכיף ושכר נאות; תכנים חינוכיים רבים ומגוונים, כחלק ובכפיפות לפדגוגיה רחבה ומבוקרת; וקידום תזונה בריאה בצהרונים.
“אני מבקש להודות למנהל המרכז הקהילתי, אבי ברקב, לרכזת הצהרונים, סיגל אלחמיאס ולצוותים. העבודה הטובה והמושקעת שעושים בצהרונים מוכיחה את עצמה. ההורים מצביעים ברגליים ורושמים את הילדים לצהרונים. אנו נמשיך ונפעל לטובת תושבי היישוב וכמובן לטובת דור העתיד שלנו כאן ברמת ישי”, אמר ראש מועצת רמת ישי, עופר בן אליעזר.

עוד כתבות בתחום רמת ישי

לכל הכתבות בקטגוריית חדשות >>>